Kako povećati plodnost na prirodan način?

Mnogi fizički, emocionalni i psihološki čimbenici sudjeluju u začeću i teško ih je spojiti pod jedan nazivnik. Otkrijte kojih pet faktora utječe na povećanje plodnosti...

Sposobnost da začne i rodi gotovo je zajamčeno pravo svake žene. Upravo zato svaka žena očekuje da će biti majka, a to je bitno čak i onima koje nisu sigurne da to žele iskoristiti.

“Nažalost, u proteklih dvadeset godina povećao se broj parova koji imaju problema s plodnošću; 1 od 6 parova ima problem s neplodnosti, a službena medicina tvrdi da je 40% uzroka povezano s muškarcima a 60% sa ženama, 30% parova dobije objašnjenje da pati od idipatske neplodnosti (nepoznatog uzroka), svaka četvrta žena ima spontani pobačaj, povećan je postotak abnormalne građe spermija, a normalno je da parovima treba 2-3 godine da zatrudne čak i kad nemaju problema”, otkiva Klara Benko, bioterapeutkinja karmičke dijagnostike.

Stoga savjetuje kako uz pomoć 5 ključnih faktora na prirodan način zatrudnjeti.

Budite aktivni i pazite na prehranu

Plodnost i zdravlje općenito ovise o energiji koju imate. Zato je potrebno ojačati fizičko tijelo, na što često zaboravljamo. Ako do sada niste vježbali redovito, obvežite se sami sebi i izgradite snagu, izdražljivost i fleksibilnost. Pronađite aktivnost koja vas veseli, to je najbolji način da ne odustanete. Obratite se nutricionistu, dogovorite se za plan prehrane, izbacite pušenje, alkohol i druge loše navike.

Povećajte razinu energije u tijelu

Vježbe za osvještavanje tijela, usmjeravanje fokusa na nas same, ali i boljeg protoka energije su potrebne. Neke od njih su joga, tai chi, do in ili 5 tibetanaca.

Pratite svoje emocije, njegujte one pozitivne

Plodnost ovisi o emocijama koje hranite svakodnevno. Samo mir i radost podržavaju zdravlje, sve ostale emocije (strah, krivnja, ogorčenost, ljutnja, ljubomora,..) pokazatelji su da idemo u pogrešnom smjeru. Te je emocije potrebno otkriti, pratiti i transformirati, otpustiti te svjesno pokrenuti optimizam, radost, ljubav i mir. Opustiti se možete i uz meditativni CD.

Odvojite vrijeme za sebe svaki dan

Način razmišljanja, obrasce i uvjerenja stječemo kroz život, iz vrtića, škole, od roditelja. Neke obrasce sami kasnije otpustimo kao blokirajuće, a neke treba prepoznati (nisam dovoljno prisutna da budem mama, ne želim biti kao XY, nemamo dovoljno novca za djecu i komforan život, porođaj boli i sl…). Upisujte i pratite uvjerenja i misli koje se pojavljuju kad ste kod liječnika ili kada doznate da je vaša prijateljica trudna.

Naučite tehniku riješavanja mentalnog “nereda”, a kada vam terapeut nije dostupan pokušajte pomoću knjige Psihološka kineziologija (PSY-K, autora Chrisa Waltona, vrlo pristupačno opisuje sam proces) ili knjiga Louise Hay.

Budite zahvalni i ne odustajte

Ponekad zaboravimo sve dobro što nas okružuje, a zahvalnost je važan dio procesa. Podsjetite se svakodnevno na dobro kojim ste okruženi. Zahvalnost nam pomaže da ostanemo fokusirani na svom cilju, da vibriramo drugačije, tako privlačimo novo dobro u život.

Izvor: Sretna.story.hr

Nikolina Petan

Preporučujemo

Ostali članci