Joga pomaže da zatrudnite

Majka petogodišnjeg dječaka i učiteljica ashtanga joge Petra Carmichael savršen je primjer kako redovito vježbanje joge može olakšati začeće i u zrelijoj dobi. U 44. godini ostala je trudna već dva mjeseca nakon što je sa suprugom odlučila da imaju još jedno malo biće u svojoj obitelji. U osmome mjesecu trudnoće, Petra Carmichael kaže da je joga idealna za smanjenje stresa koji negativno utječe na hormonalni sustav, ovulaciju i plodnost...

Petra Carmichael

Petra Carmichael

Smanjenje napetosti

„Joga djeluje kao meditacija u pokretu – pomaže opustiti tijelo, umiriti um i usporiti disanje. Kombinacija vježbanja asana, tehnika disanja, meditacije i praćenja smjernica o načinu prehrane koje se dobivaju na satu joge uče nas kako postupno smanjiti stres“, ističe Carmichael.

Učiteljica joge i majka hrabrost - uopznajte Petru Carmichael

Blagotvorni učinak joge na povećanje plodnosti potvrđuju i istraživanja. Ono koje su proveli američki stručnjaci iz Centra za plodnost Illinois i medicinskog centra sveučilišta Rush pokazalo je da samo šest tjedana prakticiranja ove drevne vještine smanjuje anksioznost.

Ispitanice koje su bile u procesu potpomognute oplodnje vježbale su vinyasa jogu samo 45 minuta tjedno te su na kraju ispitivanja bile i do 20 posto manje anksiozne. Ovaj podatak posebno je zanimljiv jer je dokazano da su žene u procesu potpomognute oplodnje dodatno napete.

Prirodne metode koje olakšavaju začeće

jogaAsane

Određene asane posebno blagotvorno djeluju na ženin reproduktivni sustav. „Položaj goluba pomaže otvoriti i opustiti kukove, stražnjicu i bedra, povećavajući protok krvi prema maternici. Položaj svijeće ili samo noge podignute uza zid također povećavaju cirkulaciju u području zdjelice, opuštaju cijelo to područje, jednako kao i um. Položaj leptira povećava protok krvi prema maternici i aktivira funkciju svih organa koji utječu na plodnost. Pomoći može i jednostavan položaj mrtvaca jer relaksira cijelo tijelo i ublažava stres“, savjetuje Petra Carmichael dodajući da pri opuštanju pomažu i tehnike joge nidre – jogijskog opuštanja cijelog tijela.

Joga za trudnice

Za što bolji učinak, osim zdravijeg stila života, Petra savjetuje prakticiranje joge barem pet puta tjedno tijekom godinu dana. „Najidealnije je vježbati svaki dan jer u one dane kad ne vježbamo, mišići i organi ne dobivaju potrebnu stimulaciju i opuštanje. To zbunjuje tijelo pa se stvara dodatni stres. Naspram toga, zahvaljujući redovitom vježbanju joge, tijelo će biti u ravnoteži i funkcionirati sve bolje“, objašnjava navodeći da će nam joga postati svakodnevna potreba kao što je, primjerice, pranje zuba.

Magda Dežđek

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci