Vježbe za lijepe grudi

Budući da ne sadržavaju mišiće, sati provedeni u teretani neće povećati grudi, ali vježbanje prsnih mišića pomaže da dulje ostanu na optimalnoj poziciji te da budu ljepše

Grudi sadržavaju mast, mliječne žlijezde i kolagen, a ne mišiće, tako da sve što možete napraviti jest vježbati prsne mišiće kako biste ih ojačali. Savjetujemo vam dvije jednostavne vježbe s loptom i bućicama za mladolik dekolte.

S LOPTOM:
Lezite na leđa, noge povucite na trbuh i prekrižite gležnjeve. Uzmite loptu u ruke i držite je tik iznad grudi. Udišući, stisnite loptu što jače možete. Opustite stisak i izdahnite.

S BUĆICAMA:
Sjednite na rub klupice s rukama na koljenima. Lezite na leđa, raširite ruke tako da budu gotovo u ravnini s ramenima. Laktovi nisu do kraja ispruženi, već lagano skvrčeni. Leđa moraju biti naslonjena ravno po cijeloj dužini klupe. Tijelo se ne smije odizati s klupe, kao ni stopala s poda. Dlanove okrenite jedan prema drugome. Lagano podignite utege gotovo do grudi te ih polako vratite u početni položaj. Nastavite ih tako dizati i spuštati formirajući oblik trokuta. Cijela se vježba mora odvijati nad prsima. Na vrhu, kad su prsni mišići napeti, ramena moraju ostati na klupi.

Marinko Petričević, prof.

Ostali članci