Vježbe za lijepe grudi

Budući da ne sadržavaju mišiće, sati provedeni u teretani neće povećati grudi, ali vježbanje prsnih mišića pomaže da dulje ostanu na optimalnoj poziciji te da budu ljepše

Grudi sadržavaju mast, mliječne žlijezde i kolagen, a ne mišiće, tako da sve što možete napraviti jest vježbati prsne mišiće kako biste ih ojačali. Savjetujemo vam dvije jednostavne vježbe s loptom i bućicama za mladolik dekolte.

S LOPTOM:
Lezite na leđa, noge povucite na trbuh i prekrižite gležnjeve. Uzmite loptu u ruke i držite je tik iznad grudi. Udišući, stisnite loptu što jače možete. Opustite stisak i izdahnite.

S BUĆICAMA:
Sjednite na rub klupice s rukama na koljenima. Lezite na leđa, raširite ruke tako da budu gotovo u ravnini s ramenima. Laktovi nisu do kraja ispruženi, već lagano skvrčeni. Leđa moraju biti naslonjena ravno po cijeloj dužini klupe. Tijelo se ne smije odizati s klupe, kao ni stopala s poda. Dlanove okrenite jedan prema drugome. Lagano podignite utege gotovo do grudi te ih polako vratite u početni položaj. Nastavite ih tako dizati i spuštati formirajući oblik trokuta. Cijela se vježba mora odvijati nad prsima. Na vrhu, kad su prsni mišići napeti, ramena moraju ostati na klupi.

Marinko Petričević, prof.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Ostali članci