Kako lan smanjuje apetit i ublažava želju za slatkim

U vrijeme PMS-a ili za popodnevnih žudnji za slatkim, kada osjećate pad energije, umjesto čokolade uzmite šaku lanenih sjemenki...

Naime, učestalo konzumiranje procesiranih šećera može opteretiti hormone aktivirajući nadbubrežnu žlijezdu da luči kortizol. Tijekom vremena, izmorena žlijezda čini nas iscrpljenima i tjera u potragu za novom dozom šećera koja će nam podići energiju.

Kako biste to promijenili, pokušajte slastice zamijeniti mljevenim lanenim sjemenkama za koje stručnjaci tvrde da stabiliziraju razinu šećera u krvi i predstavljaju moćnog saveznika u borbi sa suvišnim kilogramima jer djeluju na ubrzanje metabolizma pomažući izgaranje suvišnih, nezdravih masnoća.

Kako konzumirati?
Ovaj izvrstan izvor vlakana i omega-3 masnih kiselina, jednako poput chia sjemenki, preporučuje se uzimati u dozi od jedne do dvije žlice na dan, najbolje mljevene, namočene u jogurt, čaj ili voćni cijeđeni sok.

Karmen Matković Melki, nutricionistkinja

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci