Vježbe joge koje potiču seksualnu energiju



Vanjska rotacija kukova povećat će njihovu gipkost i osvježiti mišiće u zdjelici, preponama i bedrima, kao položaj leptira ili joga čučnja. Ovi položaji pojačavaju dotok krvi u područje prepona i zdjelice. Istežu unutrašnju stranu bedara, otvaraju kukove i pojačavaju njihov raspon pokreta.

joga 5Položaj leptira joga 11Joga čučanj
Položaj leptira - Baddha Konasana, varijacija
Sjednite na pod, priljubite stopala, isprepletenim prstima ruku obuhvatite nožne prste. Privucite stopala što bliže zdjelici. Koljena su otvorena na stranu, pa ih nekoliko puta laganim pulsiranjem potiskujte prema podu i otpuštajte. Zatim potisnite koljena snažno prema podu, izravnajte leđa i zadržite položaj 10 udaha.

Joga čučanj - Niska Malasana
Čučnite sa stopalima okrenutima na stranu. Pokušajte se osloniti na punu površinu stopala, a ako to nije moguće, postavite ispod peta zamotanu prostirku za vježbanje. Spojite dlanove ispred srca, a laktovima gurnite koljena na stranu. S udahom, izdužite kralježnicu, a s izdahom opustite zdjelicu i dopustite joj da „potone“ prema podu. Gledajte ravno ispred sebe. Zadržite položaj 10 udaha.

Sjedeći pretkloni otvaranjem kukova intenzivno rade na drugoj čakri. Uz dobru prokrvljenost zdjelice, jačanje mišića nogu i povećavanje gipkosti kukova, donose osjećaj smirenosti, opuštanja i oslobađaju od stresa.

joga 8Sjedeći pretklon raširenih nogu
Sjedeći pretklon raširenih nogu − ­Upavishta Konasana
Sjednite na pod i raširite noge na stranu, koliko možete. Nagnite se naprijed i uhvatite se za nožne palce. Ako je potrebno, koljena ostavite malo savijena. S udahom se izdužite, a s izdahom se spustite u pretklon, koliko ide. Zadržite položaj 10 udaha.

Sjedeći pretklon na jednu nogu − Janu Sirshasana
U sjedećem položaju ispružite desnu nogu ispred sebe. Lijevo koljeno savijte i privucite stopalo što bliže zdjelici. Stopalo oslonite na unutrašnju stranu desnog bedra. Uhvatite se objema rukama za desno stopalo. S udahom se izdužite, a s izdahom spustite u pretklon. Zadržite položaj pet udaha i ponovite na drugu stranu.  
joga 7Sjedeći pretklon na jednu nogu

Senka Ljubić, učiteljica joge

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci