Vježbe joge koje potiču seksualnu energiju

Asane koje posebno potiču seksualnu energiju fokusiraju se na zdjelicu i kukove, na prve dvije čakre...

Položaj ratnika II. − Virabhadrasana II

Položaj ratnika II. − Virabhadrasana II

Stojeći položaji prizemljuju nas i osvježavaju prvu čakru. Maksimalan učinak dobivamo kad uz snažne stojeće položaje istovremeno otvaramo kukove i time osvježavamo drugu čakru, kao u položajima ratnika II., trokuta ili stojećeg balansa, u kojem držimo nožni palac. Te asane istovremeno jačaju mišiće zdjelice i dna zdjelice, čija je uloga posebno važna u seksu.

Položaj ratnika II. − Virabhadrasana II
Stanite u raskorak. Otvorite desno stopalo na desnu stranu. Savijte desno koljeno tako da bude iznad pete. S udahom, podignite ruke u visinu ramena, s izdahom, okrenite glavu na desnu stranu. Zadržite položaj pet udaha i ponovite na drugu stranu.

Držanje nožnog palca u stojećem položaju − Utthita Hasta Padangushtasana B
Iz stojećeg položaja prebacite težinu tijela na lijevo stopalo, lijevu ruku stavite uz struk. Polako podignite desno stopalo i uhvatite desnom rukom nožni palac. Osjetite da ste stabilni i polako ravnajte desno koljeno. Prvo ispružite nogu ispred sebe, a potom je otvorite što jače na stranu. Zadržite položaj pet udaha. Ponovite vježbu na drugu stranu. Ovu asanu možete izvesti i na podu, ležeći na leđima.

Položaj trokuta − Trikonasana
Stanite u raskorak. Otvorite desno stopalo na desnu stranu. S udahom, podignite ruke u visinu ramena. S izdahom, istegnite desnu ruku naprijed pa je spustite dolje i oslonite se dlanom na potkoljenicu ili na gležanj. Lijevu ruku ispružite gore, okomito u odnosu na tijelo. Ako imate gibak vrat, gledajte gore u lijevi dlan. Zadržite položaj pet udaha pa ponovite na drugu stranu.

joga 9Držanje nožnog palca u stojećem položaju joga 6Položaj trokuta

Za bolji tonus i bolju cirkulaciju u dnu zdjelice odlični su položaj stolca, njegova varijacija s uvijanjem kralježnice ili položaj božice. U tim asanama nagibom zdjelice prema naprijed i aktivacijom gluteusa širimo kukove i otvaramo dno zdjelice. Širenjem mišića dna zdjelice, intenzivno ih istežemo i prokrvljujemo. Istežemo i jačamo mišiće nogu, dok se istovremeno prizemljujemo kroz stopala i jačamo prvu čakru. Aktivacija gluteusa i otvaranje zdjelice posebno je senzualan položaj. Kad ga nadopunimo uvijanjem kralježnice, dodatno snažimo tijelo, posebno mišiće abdomena koji pomažu u seksu.

joga 10Položaj stolca joga 4Čučanj s uvijanjem kralježnice
Položaj stolca - Uttkatasana
Stanite uspravno spojenih stopala. Savijte koljena, zdjelicu gurnite otraga, kao da ćete sjesti na stolac. Zamislite da vas sjedne kosti vuku natrag prema dolje. Koljena trebaju biti iznad nožnih prstiju. Ako se osjećate dovoljno snažno i stabilno, s udahom, podignite obje ruke iznad glave. Zadržite položaj pet udaha, malo predahnite pa ponovite. Iz ovog položaja možete odmah nastaviti u čučanj s uvijanjem kralježnice.

Čučanj s uvijanjem kralježnice - Pashasana
Stanite uspravno spojenih stopala. Spojite dlanove ispred srca. Savijte koljena i spustite zdjelicu što niže otraga i dolje. S udahom se izdužite, a s izdahom uvijte tijelo na lijevu stranu. Desni lakat oslonite na vanjski rub lijevog koljena i zadržite položaj pet udaha. Ponovite na drugu stranu.

Položaj božice - Visoka Malasana
Stanite u raskorak. Otvorite stopala na stranu. Savijte koljena. Spustite zdjelicu što niže, kao da ste sjeli. Dlanove spojite ispred srca. Zadržite položaj pet udaha, malo predahnite pa ponovite još jednom.

joga 1Položaj božice

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci