Redovito vježbanje joge i rad od kuće

I kad se radi od kuće, radni se dan nerijetko otegne, a količina posla koji treba obaviti onemogućuje odlazak na vježbanje

Iako se čini da osobe koje rade od kuće imaju više slobodnog vremena te im je lakše organizirati ga, radni se sati često otegnu i otežavaju redovito vježbanje. Savjeti Julie Eisenberg, učiteljice kundalini joge koja vodi i edukaciju za buduće učitelje joge, pomažu da se održi zdrava rutina koja koristi i duhu i tijelu.

Jogu vježbajte na samom početku dana – već večer prije pripremite prostirku kako vas ujutro ništa ne bi omelo. Uvečer je dobro razmisliti što ćete sljedeće jutro vježbati te, ako tako vježbate, pripremiti i DVD sa željenim nizom asana. Katkad nas i samo odlučivanje o tome što ćemo vježbati može omesti da to i ostvarimo, stoga sve treba biti spremno kad se ujutro probudimo.

Oni koji nisu jutarnji tipovi, trebaju napraviti pauzu u rasporedu tijekom dana i držati je se kao termina za vježbanje joge. Za to, primjerice, možete iskoristiti doba dana kad vam opada koncentracija i niste osobito produktivni. Uostalom, da ste na poslu u nekoj tvrtki, izašli biste na pauzu za ručak, zar ne? Tijekom vježbanja usredotočite se na noge i kukove jer zbog sjedenja za kompjutorom u njima oslabi cirkulacija.

U slučaju da u stanu nemate dovoljno veliku prostoriju za vježbanje joge, uvijek možete naći mjesto na koje možete sjesti i meditirati, a bit će vam dosta i samo 10-ak minuta.

Meditacija će vam pomoći i da zaključite radni dan, što je kad se radi od kuće katkada teško. To je savršeno vraćanje iz radnog u kućni život: iako ne morate fizički prelaziti put od posla do svog doma, meditacija će vam pomoći da se iz jednog dijela dana prebacite u drugi. 

Patricia Lucija Tomasović

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci