Joga meditacije

Bilo da vježbate sami kod kuće ili s instruktorom u grupi, učitelji joge preporučuju da se nakon vježbanja barem 10 minuta posvetite svom unutarnjem biću putem meditacije. Udobno sjedite, zatvorite oči, zaustavite se ovdje i sada

Meditacija lotosov cvijet

Sjedite mirno i opušteno, uspravnih leđa. Osjetite kontakt tijela i mjesta na kojem sjedite, osjetite kako se s udahom energija s dna karlice podiže do centra grudnog koša. S izdahom pratite osjećaj koji se ondje rađa (toplina, težina, lakoća, stezanje, trenje...). Nakon nekoliko takvih udaha iz dna karlice, nastavite s udisajima u predjelu srca i osjetite kako se sa svakim udahom u tom predjelu otvara nježni lotosov cvijet, a sa svakim izdahom osjetite sebe kako mirno živite u tom cvijetu.

Meditacija lopta svjetlosti

Zamislite malu loptu svjetlosti kako vam sja iznad glave. Usmjerite pozornost na tu svjetlost. Zamislite da je sva energija iz tijela povučena gravitacijom te lopte prema gore, u kralježnicu i glavu. Kad vam um odluta, vratite se toj lopti.

Magda Dežđek, Kristina Ivčić

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci