Menopauza i seks

Uz menopauzu se najčešće vežu neugodne asocijacije poput valunga, smanjene seksualne želje, početak osteoporoze, starenja i slično. Ginekologinja Christiane Northrup, svjetski autoritet za žensko zdravlje, u svojoj knjizi Tajni užici zrelosti tvrdi da to uopće ne mora biti tako

Christiane Northrup smatra da je menopauza samo kraj jedne sezone u životu žene, i to sezone u kojoj završava njezina sposobnost da zatrudni prirodnim putem. Istodobno, menopauza je, kako kaže, proljetno buđenje druge polovine našeg života. Mnoge žene smatraju je boljom polovinom života jer iz njega želimo otpustiti sve što ne funkcionira, a to mogu biti posao, loše veze ili životni stil koji ne podupiru punoću onoga što postajemo.

U tome će nam pomoći dušikov monoksid – slobodni radikal koji proizvodi naše tijelo. Kad dušikov monoksid u okoliš ispuštaju motori automobila ili elektrane, on je opasan onečišćivač zraka, ali, proizveden u našem tijelu, on postaje pokretač životne energije. A da bismo u svojem organizmu postigli najvišu razinu životno važnog dušikova monoksida, treba slijediti neke bitne korake u kojima sudjeluju tijelo, um i duh. To su:

Hranite se zdravo i vježbajte

Za visoku razinu dušikova monoksida važna je zdrava prehrana, održavanje optimalne tjelesne težine, redovito vježbanje. Zdrav život ne mora biti mučenje. Kad je cilj povećati užitak, a ne ponašati se osuđujuće disciplinirano, iskustvo je sasvim drukčije. A kad stignu prvi rezultati, povećat će se i samopouzdanje i želja za seksom pa ćete biti i dalje motivirani.

Uvedite pet obroka voća i povrća na dan (za svaki obrok oko 100 g), smanjite namirnice bogate škrobom, povećajte unos proteina, osobito iz mahunarki, redovito doručkujte, pijte mnogo vode, a dobra smjernica je da tjelesnu težinu podijelite s osam i dobit ćete broj čaša od 2 dl koliko biste vode trebali popiti svaki dan. Smanjite kofein i alkohol te pazite kad jedete jer je metabolizam najbrži oko podneva. Uživajte u hrani i pokrenite se! Pronađite neki oblik fizičke aktivnosti koji vas zabavlja i koji toliko volite da mu se rado vraćate svaki dan. Vježbanje je važno jer mišićnu masu s godinama zamjenjuje salo. Žene koje redovito vježbaju u pravilu su produktivne 20 godina dulje.

Ponosite se sobom

Perimenopauza je prekretnica u vašem životu pa je prihvatite kao veliku biološki potpomognutu priliku da ponovno pronađete sebe i iskusite više sreće i zadovoljstva nego što ste mogli zamisliti. Htjeli ste promijeniti stil odijevanja? Što čekate? Novi izgled i stil trebao bi vas zabavljati, bez obzira na to primjećuje li ga tko ili ne.

Napravite i vježbu s ogledalom: gledajte se i divite sebi. Ovo nije vrijeme za traženje mana, opuštene kože ili novih bora. Naravno da će se javljati unutarnji kritičar, da će vam se vježba ponekad činiti besmislenom, ali ona je iznimno važna i moćno djeluje na iscjeljenje i preobrazbu. Počet ćete se gledati novim očima i uspostaviti novu komunikaciju sa sobom. I, usput rečeno, većini muškaraca je žensko tijelo prihvatljivije negoli njegovim vlasnicama.

U ovom razdoblju života ugađajte si više nego inače. Uživajte u kupkama, odlazite na manikure, priuštite si masažu. Slavite što ste prešli pedesetu i još živite aktivno, a tijelo vam je zdravo i lijepo. Budite kreativni, preuredite dom jer dom je izravan produžetak vas samih. Ako volite pisanje – pišite, ako volite slikanje – slikajte, upišite neki tečaj, naučite nešto novo. Zabavljajte se u pronalaženju bolje sebe.

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci