Nordijsko hodanje - aktivnost za tijelo i imunitet

Ne zanemarujte svoje tijelo samo zato što su dani hladni. Izaberite aktivnost za skladno tijelo i dobar imunitet

Doživljavate li ga samo kao čudnu šetnju sa skijaškim štapovima u rukama, varate se. Tek kad ga iskušate, a dovoljno je samo jednom, uočit ćete veliku razliku između šetnje i nordijskog hodanja. Jeste li ikada imali upalu mišića od „običnog“ hodanja? Koliko ste kilograma uspjeli skinuti šetnjom po četvrti? Uporaba štapa hodanju daje sasvim novu dimenziju, od puke šetnje čini sportsku aktivnost u kojoj aktivno radi gotovo cijelo tijelo.

Ispitivanja su pokazala da nordijsko hodanje ostvaruje do 50 posto bolji učinak od hodanja jednakom brzinom bez štapova. Snažnim odguravanjem štapovima, uz produženi korak, nordijsko hodanje uključuje ruke, ramena, prsa i leđa, pri čemu aktivira 90 posto mišića tijela, a kalorijska potrošnja povećana je za 20-40 posto u odnosu na hodanje. Rezultat su bolja kondicija i poboljšano zdravstveno stanje.

Upotreba laganih aluminijskih štapova, koji aktivnost čine zahtjevnijom, ipak služi i tomu da nešto olakša – rasterećuju se i štede zglobovi, što nordijsko hodanje čini idealnim sportom za sve dobne skupine. Štapovi se upotrebljavaju u ritmu koraka. Desni štap mora dodirivati tlo istodobno kad i peta lijeve noge, a lijevi štap kada tlo dodiruje peta desne noge. Iako će vas to prvih nekoliko minuta zbunjivati, štapovi će vam poslije biti potrebni kao plesni partner za sentiš.  

Više doznajte na www.zonasrca.hr/nordijskohodanje

Ana Hojka

Maksimalni dozvoljen broj znakova za preuzimanje je 600, uz obavezan link na sensaklub.hr

Preporučujemo

Ostali članci